Migające oświetlenie bagażnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robercikpl
    Classic
    • 2010
    • 23

    Migające oświetlenie bagażnika

    Marlej, taka moralna przemowa, a w niej:

    Zamieszczone przez marlej108
    , a potem jade do pracy na uczelnie, gdzie dzis mnostwo studentow i jeszcze wiecej ladnych studentek ma zaliczac zajecia. W sumie same przyjemnosci.
    ...czyli jak widać i Ty potrafisz sobie skategoryzować człowieka. Na starcie widać, kto u Ciebie ma większą szansę na zaliczenie.

    Także, proszę Cię, nie zgrywaj takiego obiektywnego obserwatora żałującego bliźnich.

    Jeśli ktoś zarabiając 2tys. zł już praktycznie na starcie bierze kredyt "na styk" swoich możliwości, to jest jego problem.

    Mnie podoba się Audi A6 - mógłbym je kupić, stać mnie... "na styk". I teraz przychodzi do serwisowania i jakiejś naprawy po gwarancji za grube pieniądze. Co wtedy? Mam dzwonić do Audi, że mnie w trakcie sprzedaży nie poinformowali, że serwis tyle kosztuje?

    Tyle razy się mówi, że nie problemem jest kupić auto, ale je serwisować... Spokojnie, można to analogicznie odnieść do wzięcia kredytu - nie problem go dostać, gorzej spłacać.

    Więc przestańmy tu żałować ludzi, którzy ŚWIADOMIE lub nie (z własnej winy, bo nie chciało się im dopytać/doczytać) podjęli ryzyko.
    Nowa Octavia już wkrótce
  • petras
    Ambiente
    • 2008
    • 171
    • Octavia I (1U2)
    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

    #2
    Migające oświetlenie bagażnika

    Jest problem. Otóż po odebraniu auta po naprawie tyłu w O1 Kombi, na nierównościach drogi miga mi oświetlenie bagażnika.
    Wiem że mógłbym w sumie odstawić samochód tam skąd odbierałem - ale nie bardzo mi się chce, a problem to pewnie jakaś błahostka.
    Klapa zamknięta na amen a światełko sobie mruga - szukać problemu w mikrostyku tylnego zamka, podregulować tylny zamek (ale chyba się nie da)? czy może szukać gdzieś po kablach?

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      petras, Jak klapa jest zamknięta,to światełko nie powinno się świecić,jedź do warsztatu niech usuną usterkę.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • petras
        Ambiente
        • 2008
        • 171
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #4
        aktualizacja tematu, wkręciłem odbojniki klapy i świeciło się cały czas , wykręciłem je na maksa i problem zniknął...to oznacza że muszę delikatnie zamek podregulować zdaje się

        Komentarz

        • sebu
          L&K
          • 2008
          • 1304
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

          #5
          petras, mikrostyk masz w samym zamku klapy,a regulować będziesz sam zaczep w części dolnej nadwozia.
          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
          jak pomogłem to daj punkcik
          sprzęgło od G 60

          Komentarz

          • petras
            Ambiente
            • 2008
            • 171
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            sebu, wiem, ale wyjaśnij jaki związek ma odciągnięcie klapy od zamka w chwili kiedy jest zatrzaśnięta...bo lekko tego nie ogarniam. skoro wszystko działa przy maks. wykręconych odbojnikach czyli w chwili kiedy klapa jest naprężona na zamku, a problem pojawia się w chwili wkręcenia odbojników to zastanawiam się nad tym czy mikrostyk nie jest już wyrobiony u musi mieć nacisk.....

            jakiś czas temu przy poprzednim wjechaniem w tyłek przestawiłem zamek, jako że uszkodzenia były minimalne to kasę wziąłem, z autem nie robiłem bo i tak wiedziałem że prędzej czy później ktoś zapnie moją w tyłek :diabelski_usmiech i znów trzeba będzie robić ....tak też się stało auto wylądowało na warsztacie, kształt pasa wrócił do fabrycznego i chyba należało by wrócić z ustawieniami zamka do fabrycznych....
            ogarnę ten temat w tym zakresie i dam znać co wyszło...

            a jesli nie ogarnę to auto wróci do warsztatu w celu poprawki

            aktualizacja
            dziś z rana złapałem się na tym że nie zamknę centralnego kluczykiem poprzez tylną klapę...

            coś jest namieszane w kablach, pewnie wtyczka nie podłączona

            Komentarz

            • sebu
              L&K
              • 2008
              • 1304
              • Octavia II (1Z3)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Zamieszczone przez petras
              a problem pojawia się w chwili wkręcenia odbojników
              A jak masz wkręcone odbojni-ki,to żeby zamknąć klapę musisz użyć więcej siły ,aby ją zamknąć :?:
              Zamieszczone przez petras
              a jesli nie ogarnę to auto wróci do warsztatu w celu poprawki
              A sam zamek klapy z kluczyka możesz zamknąć :?:
              Jeśli przestawiałeś już zamek klapy,to możesz powrócić do poprzedniego ustawienia i zobaczysz co się stanie czy jest jakaś poprawa.
              Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
              jak pomogłem to daj punkcik
              sprzęgło od G 60

              Komentarz

              • petras
                Ambiente
                • 2008
                • 171
                • Octavia I (1U2)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Temat rozwiązany. Chcąc niechcąc musiałem się dziś za to zabrać bo okazało się że nie świeci jedna z żarówek podświetlenia tablicy. Jakże się zdziwiłem po ściągnięciu tapicerki drzwi....otóż banda patałachów w warsztacie rozwaliła jedną z oprawek żarówki, kable sobie wisiały bez zabezpieczenia, dodatkowo coś zmajstrowali przy zamku, pewnie przy demontażu klapy do malowania.
                Wymontowałem zamek (część z mikrostykiem, o jakże to mądrze jest zrobione, szkoda że nie ma tak w drzwiach), wyczyściłem, poustawiałem plastiki (chyba jakieś ślizgi), na koniec ustawiłem zamek klapy bo tego warsztat też zrobić nie umiał, wyrzeźbiłem oprawkę żarówki, podłączyłem siłownik c.z., poskładałem i wsjo działa jak nowe .....


                chcesz mieć dobrze zrobione, zrób to sam

                Komentarz

                Pracuję...